onsdag 3. april 2013

Mitt tematips: Et klapp på skulderen!

I dag vil Bokbloggeir at vi skal gi et klapp på skulderen til en annen bokblogger, som har skrevet en bokomtale vi synes fortjener å bli løftet frem i lyset igjen.


Det er jo så mange fine bokbloggere der ute, så det var ikke et enkelt valg! Men av bloggerene som jeg liker veldig godt, og som jeg beundrer veldig mye er Mai Lene med bloggen Once upon a time. Hun leser mange bøker, varierte bøker, hun skriver veldig godt, har stor innsikt og skriver på nynorsk. Nevnte jeg at hun bare er 16 år?! Jeg er imponert over alt hun gjør! Flott og herlig jente med super blogg!
Om du vil bli bedre kjent med Mai Lene, kan du lese dette intervjuet av henne i Flukten fra virkeligheten fra virkeligheten.

Ei av bøkene som hun har omtalt, gjorde inntrykk på meg, er Bestefar var eit kirsebærtre. Jeg har hatt planer om å lese den for eldstmann, men har ikke kommet så langt enda. Vi har ikke så  mange barnebøker på nynorsk, og det synes jeg at jeg bør gjøre noe med. Både fordi jeg synes nynorsk er vakkert, men også fordi jeg vil være med og ta vare på språket. Dessuten liker storebror i huset veldig godt nynorsk selv. Morosamt :)


5 kommentarer:

  1. Veldig flott valg,Pia:) Mai lene er utrolig flink og fortjener absolutt en klapp på skulderen:)

    SvarSlett
  2. Jeg stemmer i og syns Mai Lene er utrolig dyktig :)

    SvarSlett
  3. Fint innlegg om ei flott bloggjente!

    SvarSlett
  4. Mai lene har en flott blogg:) skriver bra og fine omtaler:)
    Sv;Takker :)
    Bare hyggelig Pia:)

    SvarSlett
  5. Tusen tusen takk for mykje skryt Pia!! Det var koseleg å høyre!! :) Har dessverre ikkje fått takka deg før nå, for veka har gått i eit og eg har ikkje hatt tid til å setje meg ned for å skrive komentarar! Men eg såg det så vidt på onsdag og er veldig takksam for at du valte eit av mine innlegg!! :) Ha ein super søndag! :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))