torsdag 11. april 2013

Himmelsk!

Nå erd et lenge siden jeg har vært med på Petunias himmelske utfordring, og med den flotte himmelen vi har hatt en lang tid nå, var det på tide å bli med på dette. Besøk Petunias blogg og se mange flere himmelsk flotte bilder!

Jeg benytter også anledningen til å minne om give away på bloggen min, med bøker i premier.

I dag deler jeg et bilde med utsikt mot Fjøløy Fyr like i nærheten av Utstein kloster på Mosterøy. Det er et nydelig sted, veldig kjekt for småbarnsfamilier. Jeg står oppå Fjøløy Fort og tar bilde, så her er det gode klatre- og utforskningsmuligheter for aktive og nysgjerrige barn!


 Accept your light and let it shine 

to create your own lighthouse on a stormy night. 

19 kommentarer:

  1. Imponerande vackert hav och himmel....

    SvarSlett
  2. Wonderful Himmelsk- photo!Thank you for sharing and have a nice day!

    SvarSlett
  3. Vakkert landskap mot den skarpe blå himmelen!

    SvarSlett
  4. Beautiful photo of delicious blue.

    SvarSlett
  5. Vilken magnifik utsikt! Helt underbar bild.

    SvarSlett
  6. Flott bilde, herlig utsikt og for noen sterke farger!
    Nydelig å se!

    SvarSlett
  7. Fantastisk motiv! Flott bilde med fine farger! :)

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde! Og mer vårlig enn de jeg la inn i dag!

    SvarSlett
  9. Hej det er et rigtig fint billede med en flot himmel :-)

    SvarSlett
  10. Oh the sea is such a fantastic dark blue!

    SvarSlett
  11. Så himla fint!!
    Tänk att bo så där, utsatt för väder och vind...

    SvarSlett
  12. Det var et virkelig nydelig bilde! Så nær havet vil jeg bo!!

    SvarSlett
  13. Hei på deg Pia
    Flott sted dette og jeg kjenner nesten lukten av våren og havet helt hit ! Det er noe spesielt med hav og fyrlykter ;)
    Takk for besøk hos meg !
    Hilsn Liva

    SvarSlett
  14. For et utrolig vakkert bilde!

    SvarSlett
  15. Fantastiske farger i dette bildet!

    SvarSlett
  16. For et idyllisk sted, vakkert og skjønnt. Herlig med nydelig vær...men nå skulle det vel bli ekstremvær en periode...godt å vite at vi er i gang med vår og har sommer å se frem til :0)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))