tirsdag 16. april 2013

Boken på vent: Nattefokk



"Hva har du lyst til å lese?" spør Beathe oss hver tirsdag. Jeg kunne selvsagt delt tusen bøker med dere,  men siden det ikke går, skal je dele en bok jeg har på vent. Boka ligger dessverre ikke i krimhylla mi, men det lover jeg deg at den snart gjør! Boka på vent denne uka er Nattefokk av Johan Theorin. Det er bok nummer to i Theorins Ölandsserie. Den første boka, Skumringstimen leste jeg nettopp. Les gjerne omtalen min her.

Men før jeg leser neste krimbok, skal jeg først lese ferdig Northanger Abbey av Jane Austen. Deretter skal jeg til Korea og lese Nord-Korea og Ta vare på mamma og Jeg kommer med en gang.

Trenger du gode boktips?  Besøk Beathes bokhylle og les om flere bloggeres bøker på vent. Her finner du garantert flere gode tips!

18 kommentarer:

  1. Nattfokk er akkurat passe spennende og grøssende til at du kommer til å like den!Jeg syntes den var ekstra ekkel, da omgivelser og miljø var svært likt der jeg bor. (En øy, med store mosekledde vidder)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og du bor på en øy jeg gjerne skulle reist til, likesom jeg gjerne skulle reist til Öland! Alvaret, betyr det mosekledde vidder, kanskje?

      Slett
    2. Alvaret er store, åpne, tørre gras-sletter, med innslag av småbusker som einer.
      Jeg googla da jeg leste den første boka i serien ;o)
      Jordlaget som ligger oppå grunnfjellet er så tynt at det er lite som kan vokse der, og at det er så grunt, gjør at det fort blir veldig tørt der. Man lærer stadig noe nytt!!
      Jeg begynte forresten å lese denne også, men kan ikke skikkelig i gang før den måtte leveres tilbake på biblioteket. Kanskje jeg skal gi den en ny sjanse? Det ser jo ut som at de saom har lest den synes den er bra!

      Slett
  2. Ser ut som du har leseplanene klare fremover. Nattefrost kan du glede deg til, et gyslig godt grøss :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det hender jeg organiserer lesingen min, ellers pleier jeg bare å følge detteharjeglysttilåleseakkuratnåprinsippet ;)
      Ha en GLAD dag!
      Pia

      Slett
  3. Theorin står på ventelista mi også..:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er bare å glede seg!!

      Ha en GLAD dag!
      Pia

      Slett
  4. Nattefokk, eller rettere sagt Theorin står på leselisten min og. Jeg ser frem til å begynne å lese hans bøker fordi jeg har hørt så mye fint om dem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg regner med du begynner med Skumringstimen da ;) Uansett: GLed deg!

      Ha en GLAD dag!
      Pia

      Slett
  5. Du vet hva jeg synes om denne. Rågod!!! Kjente det sitret i kroppen bare jeg tok i boka...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp, I know, og det er en av grunnene til at den kommer til å prioriteres ;D

      Ha en GLAD dag!
      Pia

      Slett
  6. Denne står på vent i min bokhylle også

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke la den vente for lenge, da :)

      Ha en GLAD dag!
      Pia

      Slett
  7. Gled deg til denne! Den er om mulig enda bedre enn Skumringstimen... En riktig rysare! :-)

    SvarSlett
  8. Ja, jeg hører flere si at denne er bedre, så jeg gleder meg :D

    Ha en GLAD dag!
    Pia

    SvarSlett
  9. Jeg har ikke hørt om disse bøkene før men fyrtårn skremmer meg veldig! Av en eller annen merkelig grunn :P Håper du koser deg med den når den tid kommer :) Men jeg gikk inn på linken din og leste om Nord-Korea boken og ..wow den virker helt utrolig! Den må kjøpes inn med det samme! Tusen takk for boktips :)

    SvarSlett
  10. Hei :) Når jeg er innom her hos deg, så klikker jeg meg alltid ut igjen med en ny lyst til å lese mer....Jeg får bare ikke helt tid til det. Eller...du ville kanskje korrigert meg, for det handler jo om prioritering, ikke sant? jaja...jeg får nå lest litt, men det er så maange gode bøker. Og du er vel hjertens enig ;? Spennende alt sammen du presenterer i dag. Ta vare på mamma har jeg faktisk lest. gled deg.
    Jeg håper du har det bra og at du får en flott uke videre. klem fra det blide sørland

    SvarSlett
  11. Theorin sine bøker har jeg også på vent, og der frem til å lese mer av ham.Flott leseliste du har fremfor deg. Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))