mandag 27. februar 2012

NY BOK!

Forleden dag spurte jeg om hjelp til å velge bok. Jeg fikk ikke mye respons, og er veldig glad for både Camilla og Lise som gav meg gode boktips :)

I kveld skal jeg pleie meg selv, og jeg begynner å lese Bokhandleren i Kabul av Åsne Seierstad.  Det er kanskje ikke den boka som blir mest lest i disse dager, men jeg hadde veldig lyst til å lese den  da den var ny og "alle" leste den. Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri leste boka da. Uansett, den har ligget i bokylla vår i mange år, og nå fikk jeg puffet av Lise til å begynne på den. Jeg gleder meg!

HAR DU LEST BOKA? HVA SYNES DU?




Bildet er hentet her. Jeg likte bildet godt!
Debatten i etterkant av boka:

Artikler av Åsne Seierstad:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))