torsdag 23. februar 2012

Makrofotografering dag 2

Når man er inspirert, da blir en fokusert! I dag måtte kameraet frem igjen, og jeg har prøvd meg med litt ulike motiver, med varierende hell ;) Dette har jeg tenkt å øve mer på, og ike minst så skal jeg bli dyktig!

HVILKET BILDE LIKER DU BEST?

Jeg minner også om konkurransen hvor du kan vinne en Aloe Lotion.

Orkidébilde fra i går.

Et av hårstråene mine lagt oppå et svart ark.
Denne teknikken har jeg forbedringspotensiale på.
Det er bare å øve seg ;)

Jeg har en vrihassel til pynt i stua, og disse to knoppene er gjemt godt inne i alt mylderet.
Moro å kunne fange slike små detaljer gjemt inni flere greiner :)
Den remste ble veldig uskarp, jeg må jobbe litt mer med fokusering ...



Dette bildet ble litt lyst, men ellers synes jeg det viser fine detaljer fra eføybladet.

2 kommentarer:

  1. Fin blogg!
    Kan være fint å investere i en god makrolinse, så blir bildene kjempeskarpe i tillegg :)
    Gleder meg til fortsettelsen ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet, Siw Noria - det står HØYT på ønskelisten, men mannen påstår at det er lenge til bursdagen min...
      Vi får ta en fotosafari en dag :))

      Slett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))