lørdag 25. februar 2012

Jeg lovte bilde av kaka ...

... men datamakinen vil ikke laste opp bildet fordi fotoapparatet har (av en merkelig grunn!) lagret det i et merkelig format. Og datateknikk er ikke noe jeg vil bruke lørdagskvelden på ...

Som plaster på såret, skal dere få høre en av sangene på bursdagsplata. For dere som lurer, så er det verdens beste svigermor som har blitt enda et år eldre. (Det ser ikke slik ut!)


Noen gode ord å ta med seg i natten:


Heldigvis eldes ikke kropp og sinn i samme tempo. Det er ikke noe mer dyrebart enn et gammelt og sunt sinn.
(Martin Gumpert)

Natten er en annen dag for den som forstår å våke.
(Alf Larsen)


JEG ØNSKER DEG EN FORTSATT GLAD LØRDAGSFEIRING!
DRØM FARGERIKT NÅR SØVNEN INNTREFFER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))