fredag 24. februar 2012

Det finnes alltid noe å glede seg over!

Klikk på bildet for å lese en anmeldelse av boka.
I dag har yngste og jeg lest dikt sammen fra ei bok han fikk til barnevelsignelsen. Ei bok til glede for liten og stor. Mor har kost seg med filosofiske og morsomme dikt, mens yngste har kost seg med fine tegninger av dyr. Det ene diktet likte jeg så godt, at jeg MÅ dele det med dere :)



Ikke hver dag akkurat
Etterpå gikk de hjem,
herr og fru Kenguru,
De tok på seg hatter,
fant fram kaker
og han sa det var bursdag.
Bursdag? spurte hun.
Hvem har bursdag i dag?
Nesa di, sa han,
gratulerer med dagen
til verdens aller fineste nese.
(Gro Dahle)


HVA SKAL DU FEIRE I DAG? Jeg skal feire håret mitt med is :)

2 kommentarer:

  1. Kjempefin blogg, men skrifttypen du bruker gjør den lite lesbar .

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tilbake melding :) Jeg har endret skrifttypen, og håper det er blitt bedre!
      Ha en glad dag :)

      Slett

Jeg setter stor pris på at DU legger igjen en hilsen i bloggen min! Tusen takk!!! Og med ønske om en glitrende glad dag til deg :))